Plugg dag!

Förlåt för dåligt upptatering men har haft ganska mycket eller inte så. Idag har det varit en vanlig dag iskolan .
Det är jätte tråkigt och kallt väder jag dör. Jag vill ha sool.
Snart ska jag göra lite läxor och träna till mitt spanska prov och det kommer inte gå så bra för jag suger på spanska. 
Imorgon ska jag och min klass gå på teater det ska bli kul. Det är en i min klass som är med i den tearten. så det kommer bli en skön dag imorgon och sen är det helg :D.

Men nu ska jag börja plugga :/ puss och kram Neizen <3

 Bjuder på en blid på mig :D <3

Kommentarer
Postat av: ANNA

Jag är också med på den teatern ^.^

2010-04-22 @ 20:05:41
URL: http://annasfoton.blogg.blogg.se/
Postat av: Alice

Du suger inte på spanska!<3 vilken fin bild:)<3

2010-04-22 @ 20:07:37
Postat av: Sofia<3

Fin bild:)<333

2010-04-22 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback