Gamla Stan.

Hej hej
Idag var jag och min klass på julmarkand i gamla stan. Det var väldigt kallt men väldigt mysigt med ida , michelle ,my och jennifer <3

När vi fick gå själva gick vi direkt till taco bar för att äta lunch. Dom hade jätte goda nachos :)
sen satt vi där en stund och pratade och värmde oss ett tag men sen var vi tvungna att gå för det kom in ganska mycket folk. Efter lunchen gick vi till julmarknaden för att köpa räm och brända mandlar. Sen vet jag inte vart tiden tog vägen ? för vi skulle mötas halv ett vid plattan. Mne jag och ida skulle stanna i stan så vi fick gå för dom andra skulle åka hem.
Ida shoppade en hel del julklappar medans jag inte köpte nån dels var det för jag inte hade pengar.
Sen efter en lång dag i stan gick vi in på ett jätte mysigt cafee och år var sig kladdkaka mums :)
Ja efter det åkte vi hem. väldig mysig dag ! <3

Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback