Stan

Hej hej
idag följde jag med min storasyster till stan för jag var tvungen att byta en tröja på zara och det behövde hon också. Vi var inte så länge i stan för min syrra skulle jobba.
 Vi fick springa till tåget för annars skulle vi missa det. Vi hann på tåget precis och man var väldigt svettig inte så mysigt. Min syrra åkte bara en station medans jag forsatte att åka några stationer och nu är jag hemma och gör inte så mycket. Man kan inte vara ute det är så varmt!
Nästa vecka ska det bli värmebölja så då kommer det bli jättevarmt och så då måste man bada!.

Det är så dåligt jag vill se eclipse men det är fult eller det finns kanske 20 eller nåt men då måste man sitta enskilt för det finns bara en plats på varje. Aja jag ska någ se den imorgon istället för jag visste att det skulle vara fullt.

Kram Neizen <3


Kommentarer
Postat av: Tessi

Okey kul =)

Haha vill typ oxå se den men det e ju premiär så det kmr ju va helt smockfullt idag xD

2010-06-30 @ 17:16:51
URL: http://thessens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback