28/5

Hej hej bloggen förlåt att jag inte har skrivit på länge.

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att  gå i skolan. Det var jätte kul på morgonen på musiken för det var nästsista gången och då fick man välja vad man fick göra och då ville vi sjunga i mikar :) <3.

Jag är väldigt blyg och inte vågar saker men Alice frågade om vi skulle sjunga och då sa jag ja för det såg så kul ut, Och det var jätte kul :O<3 hehe lite ovanligt för mig.
Nästa Fredag vill jag sjunga igen :) <3
Sen efter rasten var det världes tråkigaste längsta lektion vi hade religon och det tåg aldrig slut man bara satt där och lyssnade och jag var faktist nära på att somna men det gjorde jag inte.

Den bästa men fredag är efter lunch för då har vi slöjd och det alltid någon som är flummig ^^<3
i slutet så leker vi med slangen hehe :) den man damsuger med haha låter lite speigellt

På lördags så ska jag också göra en utmanning som jag inte har gjort på 1-2 år och det är att gå på bio låter lite töntigt . Ibland så vet jag inte riktigt vad som är fel på mig för jag älskade att gå på bio och sen helt plötsligt så blev jag rädd av något.
 En sak som  jag hatar med mig själv är att jag hatar att jag ska alltid vara den som är mes som inte vågar saker och att jag är blyg och sånt och jag vill verkligen inte vara en sån person jag vil vara en som är självsäker ,rolig och som vågar mycket. För om jag alltid är så här så kommer aldrig jag bli frågad göra något med en kompis för dom vet att jag alltid säger nej och då kommer dom inte fråga mig länge och jag vill inte vara en sån person så det ska jag verkligen försöka att ändra på. Sen en sak är att jag måste också vara aktiv att fråga men jag tror att jag gör det?


KRAM NEIZEN <3

Barnens ö

på kvällen

 
Mina fina vänner <33

Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Du är jättebra Nea:)Jag tycker iaf inte att du är "tråkig" eller "för tyst"<33

2010-06-03 @ 17:36:38
Postat av: Sofia<3

Fina bilder också :]<3

2010-06-03 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback