Shopping dag igår !

Hej hej
Igår var jag med mamma i farsta och shoppade. Det var jätte mycket folk där och vi fattade inte varför men sen så hörde jag nån låt och då så var det Eric saade. Alla var helt galna.

Men nu något helt annat jag köpte ett par pumps till skolavslutningen och jag hoppas att jag kan gå i dom hehe:).
och mamma köpte ett par vita skor fast med killklack. Sen vid tre åt vi lunch och hade det mysigt. Jag kom på att jag måste köpa en present till min lärare och då köpte jag ett haldspand hehe och två  stenar som det står något på. Dom var jätte fina jag måste själv köpa sånna stenar och ha i mitt rum.

En sak som jag vet att det kommer bli många tårar när vi har skolavslutingen. jag kommer säkert att gråta .

Här kommer lite bilder :)
 

Mina skor :) hehe

 Glömde att säga att vi köpte TOA grej som man sätter på dörren :)

Och sist men inte mist sternarena jäg älskar dom <3

KRAM Neizen <3


Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Hehe då kan vi gråta tsm!;) Kommer nämligen gråta floder:'(<33

2010-06-03 @ 17:33:24
Postat av: Neizen

Bra då har jag någon att gråta med :)

2010-06-07 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback