Mardrömmen är över :)



hej hej
idag gick jag till tandläkarn igen för dra ut andra tanden. Det var rena rama mardrömmen för hon som bedövde mig , gjorde inte det så bra. så det gjorde jätte ont när dom skulle dra men jag fick en till bedövning men den hjälpte inte heller sen efter några vidringar gjorde det så ont så jag visste inte vad jag skulle göra men sen fick jag tredje sprytan och det var skönt för det gjorde inte ont man känner bara att det ryker. jag grät ganska mycket men jag klarade det , det var ju huvudsaken men nu kan jag inte äta så mycket  funs 14 oktober för då får jag tandställning fast bara övertänderna i november får jag i underkäken.
Hur har er dag varit'?
Jag måste verkligen plugga för jag har ett matte prov imorgon men jag har verkligen ingen energi i kroppen men jag få göra mitt bästa .
Kram Linnéa

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: visst:P

2010-10-06 @ 18:43:31
URL: http://submarinee.blogg.se/
Postat av: Alice D

Stackare :( Men man får skitsnygga tänder när allt är klart:D <3

2010-10-10 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback