Min dag

hej hej
just nu sitter jag och klipper ut glosor som vi fick av mattias min spanska lärare. Det är jätte jobbigt för vi får jätte många papper och så lämnar vi in dom sen får vi tillbaka alla papper , och ännu mer papper :P.
Jag hoppas att mattias är sjuk för då slipper vi spanskan , det blir ganska skönt för det är verkligen kaos på spanskan för vi är för många och alla kastar sudd och papper , det är skit jobbigt men annars så är spanska kul.

I skolan idag var det värsta slaksmålet eller det var alex som fick damp på sebastian och han tog av sin sko och började att slå på sebastian skit hårt och man såg hur arg han var det var jätte läskigt. Han verkligen slog allt vad han kunde.och vi bara ståg där  men vi sa till honom också. alex blev tyb skit arg för att han fick sebastians bok på näsan. han blev verkligen arg.  Det var som hände i skolan idag.

Hur var er skoldag?

Kram Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback