8/9

Heej allihoppa där ute ! kaske inte är så många länge , hehe har inte bloggat på ett tag nu.
Idag är det inte min dag kan man säga ! jag tappade mina nycklar och det är jätte skumt för någon har typ öppnat eller varit inne i  mitt skåp för min jacka var borta och den var där förut idag och när jag öppnade eller knippsade låset så var det helt borta och min ipod låg inte heller kvar i  min väska så någon har varit inne i mitt skåp och tagit min jacka och ipod. Det skumma var låset , det var år fel håll  , inte de sättet som jag brukar låsa det var åt andra hållet så som höger hänta sätter sitt lås om ni fattar ? efter somjag är vänster hänt så sätter jag det år andra hållet men aja . Det  var det jag la märkte till. Jag och en lärare gick verkligen igen hela skolan men hottade ingen ting. Det var när jag var i bilden som jag märkte att min ipod var borta och det var inte kul !!!  och jag har varit med om detta förut.
Hur har eran dag varit då? något kul?
Kram Linnéa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback