Sportlooovv!!

Det är så skönt att ha sportlov att bara vara hemma och inte göra någon ting och inte ens behöver tänka på skolan men tyvärr så har jag ganska mycket jag behöver göra :/ Men har inte orkat göra nån ting hehe och istället för att göra skolarbeten så är jag med Reina det är mycket roligare förutom när vi har tråkigt som vi alltid har !

Helaa sportlovet har jag tänkt vara med Reina vi har redan varit med varandra sen fredags sen sov jag hos henne i söndag riktigt kul ^^
Konstig att vi inte tröttnar på varandra för vi är verkligen med varandra 24/7.

Så imorgon hade jag tänk åka till huddinge , Reina tvingar mig att följa med till tandläkarn kanske inte tvingar men jag gick med på det. Så jag hoppas vi hittar på något att göra :P

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback