Det här får inte hända !!

Imorse vaknade jag med hals ont och senare på dagen började min kropp kännas jätte seg och alldeles konstig så som när man är sjuk och jag vill verkligen bli sjuk så ja har sutitt och drogat hals tabletter hahha.
jag har redan varit sjuk två gånger och vill inte bli det igen + man har inte tid med det.  jag var lite dum idag för jag gympade fast jag hade ont i halsen vilken man inte ska göra men min gympa lärare har redan damp på mig för förra terminen var ja sjuk och inte kunde vara med...+ ja fick sämre betyg för det suck .
jag hoppas  verkligen inte att ja blir sjuk . men nu måste ja fortsätta men mitt pluggade som inte går så bra haha
puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback