haft en underbar födelsedag !

Min dag började med en åktur till stan men brorsan och sen möte vi pappa och gick till baken sen va vi så hungriga så vi var tvungna och äta något. När vi hade fått våran mat så var pappa tvungen att åka tillbaka kvar till jobbet.sen gick vi runt i lite affäret och kollade lite. Efter det åkte vi till högdalen för att möta mamma och för att åka hem tillsammans.
Eftersom det va min dag fick ja bestämma vad jag ville göra och då kom jag på attman kunde ha picknic så vi hanlade och fixa och va redo att åka vid 17. Vi åkte till skeppsholmen och satt oss vid vattnet och åt , pratade myste och hade väldigt trevligt. Det var nog den bästa födelsedagen jag har haft.
En ganska gammal bild från skeppsholmen men mina vänner i bakgrunden
Snygg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback