Det är fredag

Sååå jävla skönt fast nackdelen är att jag måste plugga i helger för jag har 3 prov nästa vecka blääää. Men annars är det bara skönt. Igår åkte jag och Linus in till stan för att äta middag. Vi mötte pappa vid plattan sen gick vi och letade efter något gott att äta. Jag hade mina klackar och det va inte så smart för jag fick väldigt ont i fötterna Hahaa, sen så hittade något italiensk restaurang och satte hos där och vi satt bredvid en kändis. Det är han som spelar den där rosa tjejen Babsan eller vad hon heter.
Så det va kul.
Sen tog vi tunnelbanan hem och när vi kom till fruängen så fick vi springa som fan till bussen och vi hann med den precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback