Måst skriva av mig

Jag mår så jävla dåligt och skakar som in i helvete för helt plötsligt så blev jag inbjuden på en konversation och Mio och Reina går direkt på mig och snackar skit om mig säger massa taskiga saker. Det är ju bara hur töntigt som helst men en del saker som dom sa sårade mig jävligt mycket vilket dom skiter i. Men det är så jävla typiskt att så fort jag gör något så går dom på mig . Och säger att allt är mitt fel, det är ju för fan mobbing på hög nivå. Och det är det försöka gången dom är på mig. Dom säger att jag dissar dom. Njaa visst kanske lite för en anledning och dels så väljer jag att inte vara med dom vilket dom inte fattar för dom är helt dumma. Varför bryr jag mig ens? Dom beter sig så Himla omogna och tycker så synd om sig själva sorgligt.
Jag säger inte att jag är en perfekt människa för det är jag inte och jag har gjort en del jag har ångrar men det bara blev så när dom sårade mig så mycket vilket dom inte fattar för dom tänker bara på sig själva och ingen annan. Dom klagar på mig hela tiden för jag tar upp saker men Tjena vem är det som gör det, jo dom. Inte bara jag . Dom säger att allt jag gör är så jävla fel och att jag sårar dom men vafan tänk lite dom är två och går på mig som är ensam hur schysst är det liksom? Dom sårar mig dubbelt så mycket, vilket dom aldrig kommer att förstå.

Förlåt jag är så jävla arg just nu och dom har förstör min kväll och det värsta är att jag måste se dom imorgon men jag ska vara starkt. Och det är inte meningen att ni ska sitta och läsa sånt här men är så arg så jag va bara tvungen att skriva av mig även om det inte kommer hjälpa mig så mycket men ändå. Förlåt ännu en gång och välkommen till min vardag eller något och jag skrev inte det är inlägget för ni ska tycka synd om mig.
Btw det kan vara jätte dålig svenska i allt det här men svårt att skriva när man är så arg och blabla bla


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du vet att jag finns gumman, du kan alltid vara med mig <3

Svar: aww jaa de vet jag :3 <3
Neizen

2012-10-18 @ 17:11:13
URL: http://gladotjejernas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback