Woopsi

Jag har inte hunnit blogga för jag hade ganska mycket och göra idag så jag glömde totalt bort det sorry. Idag skulle jag egentligen vara med en kompis men jag kände att jag orkade inte för hon dissade mig under hela dan så pallade jag helt enkelt inte göra något med henne plus hon hade ju ändå planerat annat. Så jaa. Har ändå känt mig på dåligt humör och känt mig arg. Det kan beror på många saker med framför allt att jag blir dissad hela tiden och det funkar inte + jag har inte orken för det. Som tur var har jag ju Jennifer förut hade jag inte någon att vara med så jag fick vara själv


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har ju mig ;c <3

Svar: aww det är jag verkligen glad över :) <3
Neizen

2012-10-03 @ 21:01:31
URL: http://gladotjejernas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback