Försov mig

Imorse vaknade jag 7 istället för halv sju för jag va sjukt trött och tänkte att jag sover några minuter men nej det blev en halvtimme för jag hörde min brorsan larm om jag inte hörde det så skulle ja inte ha vaknat. Woopsi. Iallafall så kastade jag på mig kläderna och sprang ner och åt lite flingor upp igen för att borsta tänderna och håret och det tog mig 10-14 minuter sen när man var klar på fick man självklart springa till bussen. Och jag kom i tid det är ju världsrekord. Första lektionen hade vi spanska prov och jag hade inte pluggar ett skit för jag hann inte har typ miljoner saker att göra med det gick faktiskt väldigt bra. Hoppas jag bara får godkänt nu så skulle att vara toppen. Och nu sitter jag här på svenskan men har typ gjort klart allt så jag gör inte så mycket. Och snart äntligen så är det lunch för jag är skit hungrig!!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback