tiden går fort när man har roligt

va ju och tränade idag med mamma men det tog ganska lång tid att komma iväg men när vi väl kom iväg så gick det bra förutom att alltid när man tränar så får man väldigt mycket blickar och de gillar inte ja + det är jätte många som går fram och pratar med mamma för hon jobbar där då då kan det bli lite jobbigt för alla verkar känna henne. Sen blir ja sur eller något eller kände inte för att träna helt plötsligt. Fast jag tror det va för alla kollade och jag va för hungrig för att träna. jag är den personen som inte bryr mig vad andra tycker eller när dom stirrar. Men det är väldigt jobbigt när det bara är killar nere på gymmet och dom är ju så klart på styrketränings delen och där håller jag mig lätt undan . sen efter det så gick jag och mamma och duschade och gjorde oss klara till lunch fast klockan va ju 5 halv sex när vi fick maten så de blev lunch/middag helt enkelt. men det gjorde inte så mycket för det är alltid kul att va med mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback