Åker snart!

 En blid från förra året i usa ( Miami / Florida

Hejhej förlåt att jag inte har skrivit så mycket men jag har inte haft så mycket att göra och sen har jag packat. Jag åker till USA på måndag och jag tänker skriva på bloggen. 
jag tänker skriva  om min resa ,vad jag har gjort och varit och så, och då blir bloggen kanske lite roligare?.
jag vet att den här bloggen är världens sämsta blogg men jag är en som person som inte har något att skriva om så då blir den inte så jätte rolig men jag gör mitt bästa och försöker göra så att den blir bra.

Ha så bra Puss och kram Neizen<3


P.S Smsa min inte när jag är borta för den kostar jätte mycket .


 bergodalbanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback