Onsdag 1 sep

 


Hej hej 
Förlåt att jag inte har skrivit på länge.

Idag var skolan ganska bra , det som var roligaste idag var slöjden fast vi inte gjorde så mycket.
Det är jätte jobbigt för jag har fått jätte många läxor man måste ha koll på, så det blir väldigt mycket men jag är nu klar med mina läxor jag har bara eng kvar men den ska lämmnas in på tisdag så jag har tid .men jag hade
Spanska, matte teknik biologi engelska fast det kanske inte är så mycket läxor?. men det tycker jag och vi måste släppa alla tynga böker men nu ska jag inte klaga .

Mina två veckor i skolan har gått väldigt bra. Man börjar lära sig att hitta. Vi har någora lektioner på HGY (hudddige gymnasim) så då måste man hitta där också men man hittar nu.
Jag har bra kompisar och trivs i klassen fast vissa är lite knäppa :p

Hoppas att ni har haft en bra dag?
Kram Linnéa

Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Kulm att du har det bra :) Saknar dig<333

2010-09-03 @ 11:39:50
Postat av: ewelina jungmarker

besök och kommentera gärna min blogg :D

2010-09-03 @ 12:01:30
URL: http://ewelinasverklighet.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: till Sofia<3



Saknar dig också <333

2010-09-05 @ 16:56:46
Postat av: Rebecka

Vilken skola går du på ? :) <3

2010-09-06 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback