Fullt upp

Förlåt jag har blivit dålig på att blogga igen , men jag har verkligen haft fullt upp och väldigt mycket att göra så jag har totalt glömt bort att blogga icke Braa. Idag hände det inte så mycket men efter skolan åkte jag och Jennifer hem till Reina och flummade. Så jag kön hem för en och en halv timme sen ungefär eller senare? Kommer inte ihåg men iallafall va jag duktigt och satt mig och pluggade spanska för vi har något läxförhör elleer något men jag fattade inte så jätte mycket men jag försökte men sen gick det inte och jag gav upp hehe men jag får göra den i skolan sen imorgon men lite hjälp hihi.
Men nu hade jag tänkt att sova så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback