Vad ska man göra nu då?

Min dator är sååå himla seg så jag får blogga från mobilen istället.
Efter skolan gick ja och dog i soffan va sjukt trött och pratade med renis i telefon sen ville hon att jag skulle följa med till vivo eller snarare Hemköp för jag bor så nära. Efter det så gick vi hem till mig och hämtade en regn jacka som hon skulle låna, vi ska ut och vandra imorgon och leka med 6orna.
Sen blev det att jag följde med Reina hem och så va vi där och hände och flummade som vanligt sen vid halv 8 ungefär va jag tvungen att gå hem för maten va klar men det tog ju bara ett litet tag att komma hem ;) nu sitter ja här i köket och filosoferar, haha nej jag tog precis undan allting och tänkte gå upp och göra mig klar för natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback