fick mig att tänka

jag kan tänka väldigt mycket ibland, vet inte varför,det bara blir så typ när man sitter ensam eller ska sova så kommer tanke efter tanke. Men det jag skulle säga eller mer tänkte på va att lov ska vara sköna och as roliga och man ska inte alls behöva tänka på  skolan.
 
Men så upplever inte jag det alls för jag har jätte mycket att göra och jag har inte ens orkat eller haft någon enegi att sätta mig att plugga och jag har inte heller haft ett kul lov för den delen heller. jag har bara suttit hemma och inte gjort något alls, jag har verkligen inget liv. jag vill ha det men hur får man det? jag är en väldigt blyg och tar verkligen inte för mig är snarare tillbaka dragen och jag hatar verkligen det. man känner som värsta tönten eller något
 
Det va länge sen jag verkligen älskade mig själv eller åtminstonde gillade mig själv. Men det mesta går upp och ner hela tiden och  jag känner mig osäker i mitt egna kropp eller hur man ska säga och hur får man tillbaka sitt självförtronde liksom? Det känns omöjligt för jag hatar att testa nya saker , men man ska ju inteju upp för det utan att utmana sig själv för att det är inte så farligt som man tror. Det är bara vägen dit eller taken som är skrämmade. Men allt händer for a reason och det kan vara svårt att acceptera.Vissa saker är bra med andra är dåliga som för mig. Men allt blir nog bra med tiden hoppas ja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback