Snöö<3

Hejj
Det är jätte mycket snöö ute och det slutar aldrig att snöa men det är ju bra att det är snö ute men man kan knappt gå för det är så mycket snö och man blir väldigt blöt, ramlar en del eller halckar.
Idag skulle vi till spanskan men bussen var full och försenad och vi gick till skolan är inte så långt för busshålls ålatsen ligger väldigt nära skolan men vi gick till klassrummet och vi bestämmde att vi skulle missa spanskan för vi skulle även komma försent. Sen hade vi snöbolls krig jag var inte så mycket med men dom andra.
marcus puttade alice och asta hela tiden så dom ramlade i snön hela tilden och julia åkte i isbacken det gjorde domm andra också men sen så försökte dom ta ner marcus men gick inte så bra för han är ganska lång.
Sen blev jag mullad av peter och det var inte kul det var klalt fast fick bara på halva ansiktet. men det gjorde inget.                                                    ***
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon ska vi till kyrka och det ska bli ganska kul fast man har ju varit där i 6 år så det är sista året imorgon . Och idag var det sista juldansen men det var väldigt tråkig den var mycket roligare på långstadiet.
Efter vi har varit i kyrkan så ska jag och tessi och anna åka pulka och kanske sofia om hon kan<3. så det ska bli kul. <33 Kram Neizen



 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Synd att jag inte kunde va med!:'( men kanske en annan dag:D Kraam!!<333

2009-12-20 @ 12:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback