Väntar på Alice<3


Hejhej Idag ska jag vara med Alice <3. Så nu väntar jag tills hon kommer, vet inte riktigt när hon kommer men hon kommer när hon kommer.
Snacka om att jag är seg, Och imorgon är det skola. Då måste man lägga sen tidigt och gå upp tidigt .

Igår var jag hemma och hade inte så mycket att göra med när mamma kom hem så skulle vi hitta på något och då åkte hela familjen till stan.  Vi letade efter ett café i södermalm. Vi gick och gick och det var jätte kallt och jag hade tunna strumpbyxor hehe.
Sen hittade vi ett café det var ganska liten men inte jätte liten. Det var väldigt pratigt där. Efter en stund börjar min lillebror blöda näs blod och det är tyb tredje gången han har gjort det för han har varit sjuk hela påsklovet men han börjar bli frisk. Han är inte riktigt sjuk men trött.
Efter caféet gick vi en promenad till bilen och såklart börjar pappa skämma ut mig. Han hoppar och sjunger och massa pinsamma saker och jag höll på att dö av pinsam het och skratt Och sen helt plöstligt börjar mamma och min lillebror också. Så i det fallet så kände jag dom inte. Jag skrattade verkligen ihjäl mig. Jag kunde nästan lägga mig ner på marken men jag gjorde det inte.
Jaa min familj är väldigt annorlunda kan man säga.
 Kram Neizen <3



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe välkommen till klubben, mina föräldrar skulle också kunna göra nåt sånt xP<333

2010-04-12 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback