Hemma!


Hej hej nu är jag hemma, jag kom hem igår men jag orkade inte skriva för vi åkte i två dygn så jag var ganska trött. Det var jätte jobbigt i natt för jag gick och la mig vid ett och sen vaknade jag vid två och jag kunde inte sova så jag har varit uppe sen två. Det är någ för jag sov ganska mycket på planet med ändå det var väldigt jobbigt att vakna mitt i natten och är jätte pigg.

Usa var jätte kul och jag upplevde väldigt mycket. Vi har shoppat ganska mycket också. Vi var tvungna att köpa en till väska som var ganska står i tyg om ni vet vad jag menar? sen när vi skulle åka hem så var våra väsker över 50 libs (23 kg) och vi hade bara tre väsker men den blåa var inte överviktig. Man var tvungen att betala 50 dollar som är 400 kr men då blev pappa väldigt arg men då sa nån som jobbade där att man kande köpa en väska för 30 dollar och då gjorde vi det. så allt fick plats. jag och mamma köpte väldigt stora shampoo flaser som vägde ganska mycket + så köpte vi ganska många skor så inte så konstigt att det blev överviktigt.

När vi skulle på planet och redo att lyfta så fick vi vänta för dom trodde att det blixrade efer en halvtimme så var vi tvunga att vänta lite till för att dom trodde att det skulle sluta. Sen efter nån timme skulle dom kolla vingen och då var det en lampa på vingen som blikade och vi vänade 2 halvtimme tror jag. Helt sjukt. Efter det lyfte vi äntligen. Efter 7 långa timmar var vi äntligen i stockholm väldigt skönt att vara hemma.
Det var min resa hem snart kommer jag skriva om min resa vad jag har gjort och så Ha en bra dag
Kram Neizen<3
Här kommer lite bilder







jag fotade bak ifrån och fick med en bil :p



Jag kommer lägga upp flera bilder !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback