Ida Idag ! <3



Hej hej idag var jag med Ida. Det var kul att träffa henne för det var så länge sen. Men på Måndag så träffas vi igen för då börjar vi iskolan , det ska bli så kul . Fast jag kommer sakana min gamla klass och min lärare.


Idag har jag och Ida bakant det gick jätte bra men när vi skulle lägga in den i ugenen så började den läka lite och när klockan ringde så gick jag och ida ner frö att ta ut den men den blev jätte bränt men den var forftarde god på insidan den var bara utsidan som var svart .
Sen kollade vi på One tree hill vi hade det väldigt kul. Men sen var Ida tvungen att gå för hon hade match:(men vi ses på måndag som jag sa :) så jag hoppas att hennes lag vinner heja stuvsta :)
 
Ha en bra dag Kram Linnéa <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Tack gumman ! du är också jätte fin <3

2010-08-20 @ 17:29:37
URL: http://rebeckawikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback