Berättelsen

Hej!
som ni vet så hade det hänt något som jag inte ville berätta för jag var forfarade i chock men jag tänkte berätta nu .

Det var en fredag när vi hade gympa så skulle monse (en tjej i min klass) dricka sen så såg hon två killar rotar i våra väskor och allting. Men dom sprang iväg. Sen ropade monse in oss. För vi skulle kolla om alla våra grejer var kvar. Sen så kollade jag allting att allt var kvar men sen upptänkte jag att min jacka  var borta och jag fick panik , och alla springer ut ur omklädnings rummet.
Eva ringde polisen  medans vi som hade blivit rånade fick panik och började gråta.
Jag och Michelle grät mest av alla !
Jag blev av med min boomerang med alla mina värdesaker för jag är så dum att inte ta med dom in och micha blev av med sin mobil och hon hade bara haft den en månad :(

det var väl några som grät men det var jag och micha som gjorde det mest och alla försökte att trösta alla man gick runt och kramade varandra .

Men jag fick panik för jag visste inte hur jag skulle ta mig hem för jaghade ingen jacka , busskort eller nycklar men om mamma inte kunde hämta mig så skulle Anita (min lärare ) sjutsa hem mig så det skulle lösa sig. Det tog några dagar innan man kunde andas och ta det lungt igen. Men det jag var mest rädd för var att dom killarna skullle söka upp mig och bryta in i mitt hus efter som dom hade mina nycklar och Id-kort så då kunde dom söka upp mig vart jag boddde men som tur var så gjorde dom inte det.

Men nu mår jag toppen och försöker inte tänka på det och låsas som det aldig har hänt
Det var hela storyn
Kram Linnéa


Kommentarer
Postat av: Maija

Nej usch vad hämskt.. :'( <33

2010-12-18 @ 12:23:33
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Höh, tack du ^^ :) <33

2010-12-18 @ 22:49:03
Postat av: Sofia ♥

Fett fin blogg du har :D

Älskar headern! <3

2010-12-19 @ 12:09:48
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/
Postat av: Sofia<3

Shit va läskigt!! :O<3

2010-12-20 @ 11:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback