Alice här <3

hjehej
Nu sitter jag och  alice i köket och lyssnar på musik , äter pratar sjunger lite :). Idag har vi jobbat med Gustav Vasa och jag håller på att skiver rent min text medans dom andra ens inte har skrivit  en A4.  På Rasten så gick vu till tennisplan och det var jätte gyp snö och sen kom killarna och puttade ner oss som vanligt fast jag bliev inte så blöt som doom andra blev  :). Senare idag hade vi sljd och jag är snart klar med min pall. Det var jätte kul när vi var klara då damsufger man och så trog vi ut den och började blåsa på varndra och göra jätte konstiga ljud och det var jätte kul jag hållde på att dö för det var så roligt. Det var min dag nu ska jag vara med alice och vi ska göra massa flumiga saker som vanlig :D <3 KRAM Neizen <33





Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah flumm flumm^^ såå kuuul vi hade idag ;)<333

2010-02-05 @ 14:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback