Längtar tills imorgon !:D <3

Dagbok del 1     7/7

Hej
Det kommer bli jätte kul imorgon för då ska jag gå på bio med Ida och Sofia^^<3. Det var jätte länge sen jag var på bio och inte riktigt vågat men nu gör jag det. Jag brukar känna mig rädd men jag gör inte det jag tycker mest att det ska bli kul.  Jag längtar verkligen tills imorgon dels för att träffa sofia pch ida för det var ganska länge sen och eclipse för den verkar så himla bra<3.
så jag berättar mer imrogon Puss och kram Skumbannan Neizen <3



Sofia och ida ^^ <3






P.S  Jag kanske inte ska sdkiva om en dagbok men jag vill att bloggen ska vara bra så får hitta på nåot annat.


Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Haha vilken rolig bild på mig xP<3 Det ska bli jättekul att gå på bio, lägtar också:D<33

2010-07-08 @ 11:33:24
Postat av: Rebecka

Varför var du rädd för att gå på bip ? :P <3

2010-07-10 @ 11:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback