Skön dag !


 
Hej hej
Idag har det varit en jätte skön dag !!. På morgonen så städade vi ganska länge sen skulle vi kolla på en film  jag tror att den heter forrest gump och dne var bra men lite konstig X).

Det känns helt sjukt att det bara två dagar kvar men man kan säga att det är halv dag för vi kommer inte jobba nånting imorgon. Vi ska bara spela fotboll och äta en lyxig lunch :). Den  här gången måste vi vinna för lärarna har vunnit för många år nu så då måste vi vinna , Håll tummarna .

BAJS jag måste städa mitt rum för min syrra tar studenten och det kommer tyb 50 pers så då måste man städa och det ska vara jätte rent men jag har för många saker så det ser ändå stökigt ut.  hmm... aja
Det sak bli så kul på min syrras mottagning för då får jag träffa massor med folk även LINNÈA <333
LÄNGTAR <3

Hej då PUSS OCH KRAM <3
 Neizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback