Varit med knäppis Amanda :) <3

Hejhej
Idag har jag varit med Amanda det var väldigt kul. Först gick vi en liten promenad sen stannade vi på ett ställe för att fota :).  Det var jätte skumt väder. Det var stålande sol och det var jätte varmt men efter nån minuter så började det att regna och det var forfarande varmt och jag och amanda blev jätte chockade.

Sen gick vi hem och år lunch, jag hade inte så mycket mat för vi hade inte handlat på länge . Så jag och amanda blandade en egen pasta röra och det blev väldigt gott. Vad gjorde vi efter lunchen ?
Jo vi gick ner till grodan och åt våran glass som vi köpte på hem vägen. Jag och Amanda är lite knäppa för varje gång så leker vi med Amandas foto grej nån ting med ljuset att göra och vi kastar upp den och försöker fånga den och det  är ganska omöjligt jag kan lägga upp lite bilder om våran dag tillsammans :) <3










Jag och Amanda vi gör något?





Härlig Bild <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

:D

2010-06-13 @ 19:59:31
URL: http://submarinee.blogg.se/
Postat av: Tessi

Skojjigt! =D Vi måste göra något nån dag det va länge sen ;D

2010-06-13 @ 20:03:13
URL: http://thessens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback