Tillbaka

Hej alla  snälla männskor.

Nu är min data lagad så skönt.

Igår var jag i skolan , jag hade snättringedagen och det var väldigt kul förutom att det regnade :(
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra säker plugga för jag var sjuk i två dagar så ligger säker efter. Jag fick lust att gå ut och fota men det är inte jätte fint väder ute, + det finns inte så  mycket att fota.

Sen en annan grej så vet jag inte vart jag ska gå i för skola det är jätte svårt at besämma sig men den 18 maj så ska jag besöka min nya klass det är Tomtberga och om det inte känns bra så går jag i den andra skolan kungis ,det tycker jag var smart men det man är lite rädd för är attt gå själv men det kan vara bra för mig ? 
jag ska alltid ha sånna stora problem men det jag är mest rädd för är att hamna i fel klass och skola.

Kram Neizen <3

 
En bild som jag har fotoat:)

Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Mm vet det känns jobbigt... Jag ska ju också gå själv till den skolan jag ska gå till och jag håller med om att det är lite jobbigt. Men det går säkert bra för dig, var bara dig själv så<333

2010-05-09 @ 18:40:36
Postat av: Amanda

håller med sofia var bara dig själv för du är perfekt så som du e!:D<33

2010-05-09 @ 22:32:51
URL: http://submarinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback