Fullt upp !

Hej !
Förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har haft jätte mycket med skolan . Jag har massa läxor jag måste göra och så har jag haft prov så dåhar varit upptagen :( Men nu är jag nästan ledig.

Snacka att min dag var konsigt :p
Min tredje lektion var teknik och det suger för vi gör ingen ting. Men då skulle vi forstätta med våra uppfinningar så börjar några killar spela upp en låt, då sa john (läraren) till dom men dom lyssnade inte riktigt så spelar dom upp låten igen och börjar kasta lera på varandra och springa runt i klassrummet. Sen så slänge john ut dom. Efter 1-3 minuter kommer dom in igen och gör samma sak och helt plöstligt så börjar john skrika fast han skrik lite innan men han tohg verkligen i och NUU RÄKER DEET!! sen håller killarna fortfarande på...så skiker han igen ALLA UT NI HAR FÖRSTÖRT LEKTIONEN !!
Så vi fick sluta 20 minuter tidigare :)
Men det var lite kul men sen blev det inte så roligt länge. Oftas alla lärare brukar skälla på oss men det är mest när man är i grupper.
Det var min dag :P
Så hur var eran?


Kram  Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback