Förlåt!

Hej förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har haft så mycket att göra men ändå inte för jag är inte en så upptagen person men det är det att jag har skit många läxor , Sen har jag prov på måndag och onsdag , då känner man sig lite stressad.

IDAG:
Har jag varit och shoppat med mamma i skärholmen och jag köpte massor :D
Två jeans leggins
en kläning
en halsduk
väntar
en svart och lila kofta
och en väska
Så det känns bra att ha shoppt för jag behövde verkligen det. Sen nästa helg måste jag rensa min gaderob men jag gillar inte och slänga saker men det måste jag bli bättre på annars kommer det sluta illa när man flyttar hemifrån vilken jag inte tror kommer hända men man vet aldrig.
Så får se hur det går.
Ha så bra Kram Linnéa <3

Kommentarer
Postat av: Tessi

Gillar inte heller att slänga saker det e jobbigt xD

2010-09-20 @ 08:28:26
URL: http://thessens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback