Här kommer bliderna

Ni ville att jag skulle lägga upp bilder på vad jag har shoppat så här kommer dom :D



Jag köpte en svart och en rosa på new yorker.



       ***
Första dag i skolan var okej. Men väldig stökig som vanligt . snacka om pinsamt!
vi hade vikare idag på eng och inte lyssnade på honom och han var tvungen att skrika och jag tyckte verkligen synd om honom. så är alltid våra lektioner oftas.
en helt annan sak :
Vi var och simmade idag och det var inte kul!!! jag suger på att simma på rygg så jag var tvungen att vara kvar en liten stund och träna , sen kom det någon sim lärare som ville se hur vi simmade och gav oss tips .jag blev fan arg för det var inte kul och jag hatade det verkligen  !!


Hur var eran skoldag då ?

Ha så bra kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!:-)

Vi har frågestund och vi skulle bli väldigt glada om du kunde slänga in en fråga!

http://emdrea.blogg.se/

2011-03-09 @ 15:00:40
Postat av: Tessi

SV: TAAACK! <3 Hah, man kan ju hoppas ;)

2011-03-10 @ 11:29:00
URL: http://skuggfaxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback