Snart slut :/




Snart är sportlovet slut och då börjar skolan igen. Sportlovet har varit skönt men ändå okej för min del. Måndag - tisdag var jag hemma och tog de lugt men sen på onsdag åkte jag till en liten mysig stad i polen och var där till fredag . staden var väldigt gamalt aktigt men väldigt fint. Polen / Gdansk har forfarade kvar sönder skjukna / bomade hus från kiriget i förr tiden så det var lite coolt.

 det var bra att vara där två dagar för annars skulle vi bli väldigt rastlösa. För vi gick runt till allt ting men om man ska till något kul så måste man åka in till stan och det gjode vi en gång  till ett jätte stort köpcentrum. Gdansk var fin men okej. finns inte jätte mycket att göra där. Nu finns det inte så jätte mycket mer att berätta. 


och jag shoppade lite saker.
Två radiga tröjor en svart och en rosa  på new yorker
och ett par skor med  kill klack :) 
 
Vad gjorde ni på sportlovet då?

( så skönt att jag har ledigt på måndag för jag har studiedag :) )

Kommentarer
Postat av: Tessi

Fett kul! Kan du inte visa kläderna du köpte?? :3 <3

2011-03-06 @ 12:57:46
URL: http://akuggfaxe.blogg.se/
Postat av: Alice

Fett lyx med studiedag jue ;)<33

2011-03-06 @ 22:34:13
URL: http://aalicees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback