Konstigt

Det har typ hänt något med min blogg som är jätte irriterande. Man kan typ inte se min header ooch så kommer det upp en liten ruta där det står andvändarnamn och lösenord, jag fattar inte hur det blev så för den har aldrig kommit upp förut . sen en annnan grej som blir konstigt när jag skriver inlägg så blir vissa förstora  och går över kanten eller vad man ska säga  det blir mest så när jag lägger upp youtube klipp . konstigt  för jag har verkligen inte gjort nån ting.
Är det så för er??

Kommentarer
Postat av: Anonym

om den som gjort designen har blogg och tagit bort den blir det så, du får helt enkelt byta design :)

2011-05-15 @ 13:47:22
Postat av: Tessi

Hähä ska jag fixa den?? :p

2011-07-08 @ 10:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback