Igår träffade jag undebara männsikor !

igår på svenskan fick vi gå ut och ta kort för vi skulle skirva en novell och vi skulle hitta en bra miljö som den skulle utspela sig från.  Jag och Ida hittade bra platser och fick massor av ideer. så det var kul grej av hela skolan restan av lektionerna var inte så kul.
Efter skolan skulle jag och ida träffa Alice.  Det var vekligen kul och vi hade det mysigt och pratade om massor kul. Det är så skönt för jag kan verkligen prata om allt med dom , det känns verkligen skönt.
Sen vid 6 gick vi till källbrik för att kolla på ida lillasyter som hade martch så det var kul. Efrer matchen så gick vi hem till Alice igen och lagade en jätte god mat. Vi stannde där en liten stund till. Sen var klockan så mycket så vi gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback