Praktik

Idag var det sjukt kul på svt även om jag inte fick göra så mycket på min praktik, men jag fick vara med i kontrollrummet och sen fick ja vara med i studion när som spelade in bolibomba och jag satt bakom kameran och kollade på när Nassim höll på . Det va skit kul man skrattade hela tiden så det var verkligen en upplevelse. Sen fick jag öppna posten som alla barn har skickat in med sina teckningar, dom var otroligt fina så det va roligt.
När man gick där alla studios finns så sa man bara wow det är så sjukt stort och man går lätt vilse. Som synd var att jag glömde min mobil hemma så kag har tyvärr inga bilder , så typist .


Kommentarer
Postat av: soonefors.blogg.se

Hejsan! Jag hittade din blogg via bloggstart och tyckte den såg intressant ut. Du får gärna ta en titt på min. Jag gör bloglovin-byten :) Ha en bra dag! ♥

2012-05-09 @ 15:29:07
URL: http://soonefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback