Blev inte så lyckat

Helgen blev inte som jag trodde... I fredags var ju två av mina kompisar här men det blev inte som jag trodde. Vi hade det jätte kul tills klockan va 11-12 för då kände jag mig så dissad och pratade inte ens med mig jag försökte men dom hörde väl förmodligen inte mig. Så jag bestämde mig för att sova tidigt eftersom ingen pratade med mig så vad skulle jag göra uppe liksom. Sen så fick ja göra allt verkligen allt . Städa, laga , plocka undan , fixa verkligen allt och dom gjorde inte ett jävla skit och frågade inte ens . Så på morgon var ja väldigt irriterad och så + jag skulle iväg Till mässan .
När jag skulle till tåget var jag bara tvungen att ringa någon så jag ringde pappa och mina tårar bara rann och ja va så arg..
Sen på kvällen blev det ju värre . Och nu mår jag inte alls bra, antingen börjar jag bli sjuk eller så mår jag dåligt efter allt som hände i helgen och bara trött på det..


Kommentarer
Postat av: Alex

Varför pratar du inte med dem istället för att klaga på bloggen? Säg ifrån, om dem inte lyssnar så säg ifrån tills dem lyssnar!!!

2012-11-26 @ 20:03:20
URL: http://ridflickorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback