Stan

Det va jätte mysigt i stan. Vi hamnade på urbanas café. Dom hade god mat men det va skit mycket folk så det blev lite segt men annars var de bra. Efter vi hade ätit så åkte vi hem vi gjorde inte så mycket i stan bara åt en god lunch och träffades men det va ändå mysigt och vi hann med ganska mycket och pratade än hel del. När jag klev av tåget och sa hejdå till Alice så ringde jag mamma för att kolla vad hon gjorde och hon va hos grannen och sa att jag skulle komma förbi.så jag droppade förbi . Först satt jag och snacka lite med dom vuxna sen lekte jag med Lilltjejen. Asså hon är så jävla söt och rolig så det finns inte. Vi hade iallafall kul så den här söndag blev faktiskt väldigt bra.
Jag hälsade också på hunden och han hårar en del och de va så gulligt han ville hoppa upp på mitt knä men det gick ju inte så bra för han är ju bara lite stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback