Suger på att blogga känner jag!

Jag måste bli bättre på att blogga va det förut men nu har jag ganska mycket så man glömmer bort det och hinner inte men ska verkligen försöka. Är jag kom hem så åt jag först sen gick ja och la mig i soffan och efter några minuter så somnade jag haha. Jag vaknade ungefär halv 7 och kom på att jag inte hade ätit så var tvungen att gå och laga mat men kände att min kropp var inte vaken. Det va verkligen en konstig känsla.
Men nu ligger jag i soffan igen och kollar på tv kom på att jag måste läsa ut en bok men det är så konstig.

Just vi hade vikarie på spanskan han va as bra och skit rolig! Bästa spanska lektionen på länge och roligast. Han kan prata 5 språk wow. Vill också kunna snacka något annat språk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback