Lyckad dag... Eller?

Haha jag har haft värsta oturs dan idag eller något. Jag har halkat på golven och snubblat/ramlagt i trappor. Herregud asså hur klumpig får man bli igentligen.
Och idag hade ja skolfoto och det va ganska kul för det va alltid någon som skulle skratta precis när fotografen skulle ta kort sen helt plötsligt börjat en tjej i min klass gråta för hon skrattade så mycket^^
Jag hoppas jag blev bra i år för jag blir så dålig. I år fick jag sitta ner även fast jag hade höga skor men aja det blir nog bra. Sen igår hade vi också spex. Vårat blev as tråkigt för ingen posade alla bara stog som valigt typ. Det va några som posade men inte alla men vi hade roligare tema (film) och det va tre st som var smurfar så dom hade målat sig blåa det va skit kul och alla blickar dom fick av små barnen.
haha . Bs foto blev mycket bättre faktiskt även om deras tema va lite sådär.


Lite bilder från idag och igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback