Middag by me

Ikväll va det jag som lagade mat. Det va helt okej, salladen blev godast. Nu är jag propp mat och nu kollar jag på svenska Hollywood fruar och Gunilla är ju bara pinsam, galen och konstig som vanligt wow asså!!
Idag har jag iallafall varit på lägenhets visning. Den första va okej men det andra va helt underbar men kanske lite fel område men jaja det är svårt att hitta fina lägenheter. Sen har jag fikat med mamma och brorsa och sen har jag bara pluggar typ. Och nästa vecka har jag 4 eller 5 prov . 3 nationella och fysik och kemi prov och det känns väldigt jobbigt och stressigt. För kemi och fysik är väldigt svårt och man måste verkligen plugga mycket. Nationella är inget att plugga till men det är i svenska och inte mitt bästa ämne . Men det blir säker bra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback